Facebook

Som minst 221 folk vet, har jeg ikke egen profil på Facebook. De samme personene vet at hatten min har det. Hatten Til Stig, folkens. På Facebook. Jeg vil nå forklare hvorfor jeg har hatten min på Facebook, til de som måtte være nysgjerrige. I utgangspunktet var jeg nemlig negativ til Facebook, og ville ikke være der. Det var dog irriterende å vite at det stadig vekk ble lagt ut fine bilder av meg som jeg ikke fikk sett. Derfor fulgte jeg eksempelet til min gode venn Magnus, som hadde satt Hatten Til Magnus på Facebook. Ved å gjøre det, fikk jeg alle fordelene ved Facebook, som å se fine bilder og spille Mafia Wars, uten å bli nødt til å fortelle masse dritt om meg selv. Det er det jeg nå har oppretta denne bloggen til. I tillegg til å være en måte å utnytte Facebook på, er det også morsomt å kunne fortelle folk at jeg ikke har Facebook selv, men at hatten min har det.

Nå vel, jeg må innrømme at det faktisk er jeg som styrer oppførselen til hatten min på Facebook, selv om jeg ikke skriver om meg selv. I dag så jeg noe merkelig. Gratulerer til den som har hacka Facebook og lagt inn dette flotte ordet!

Facebook har det gøy
Facebook har det gøy

Dette er et godt eksempel på at folk greier å opprettholde et høyt nivå på humoren selv i disse anspente valgtider. Dessverre har noen kjedelige folk som helt sikkert stemmer «Anders Langes parti til sterk nedsettelse av skatter, avgifter og offentlige inngrep» nå endra kukhoder tilbake til venner. Eller kanskje de stemmer noe annet. Jeg hadde bare lyst til å brife med at jeg kan det opprinnelige navnet til Fremskrittspartiet. Det er litt gøy.

Takk for i dag!

One thought on “Facebook

  1. Dette kaller jeg facebook juks. Skal du være medlem og benytte deg av facebook tjenestene, så må du tåle ulempene ved det. Dette er nesten egoistisk. Du er det man kaller en facebook snylter.

    Fin blogg 🙂

Legg igjen en kommentar

