God morgen!

Det er veldig hyggelig for meg å se at bloggen min har fått reaksjoner etter bare tre innlegg. Jeg har tenkt å komme med et skikkelig innlegg som svar på kritikken av mitt forhold til Facebook, men det får vente til en annen dag, for nå er det seint. Nå tar jeg heller et lite skritt over til egoblogg, og skriver litt om hva jeg skal i helga.

Denne helga arrangerer Juvente Fristil-lederskolering i Lillestrøm, og det skal jeg så klart delta på som det aktive juventemedlemmet jeg er. Det blir meget kult. Opprinnelig var planen å sykle dit, men det blir jeg dessverre nødt til å gå bort i fra fordi jeg ikke husker kombinasjonen til sykkellåsen min. Det er ganske surt, men jeg skal finne kombinasjonen før Skjenkekontrollen-kurset i Ski.

Da er det bare å si god natt og oppfordre folk til å bli med i den nyeste gruppa på Facebook, som hatten min har starta; «Redd T-banevogn 1337!»

Ikke redd denne vogna
Ikke redd denne vogna
Redd denne!
Redd denne!
One thought on “God morgen!

Legg igjen en kommentar

