Søndagsfolk

Da var nok en flott helg overstått. Det begynner faktisk å bli en del av dem etter hvert. Denne helga var jeg på FRISTIL-lederskolering i Lillestrøm. For de uinvidde er FRISTIL et rusforebyggingsprosjekt som drives av ungdomsorganisasjonen Juvente, som jeg er medlem i. Nå er jeg ferdig kursa til å være hjelpeleder på FRISTIL-kurs, og nå skal jeg heller ikke bruke flere kjempelange ord i dette innlegget. Tror jeg.

π ❤

Nå finner jeg ikke på noe heftig kult jeg gidder å skrive, så da sier jeg heller god natt og god apetitt.

One thought on “Søndagsfolk

Legg igjen en kommentar

