Sylteagurkoverraskelse!

Joda, jeg prøver å komme inn i en rutine med å poste et blogginnlegg hver dag, og det går faktisk ganske greit så langt. Helger gjelds ikke, for da prøver jeg å være sosial. Det greier jeg også som regel. Når jeg er sosial gidder jeg ikke å skrive innlegg på bloggen, for det kjennes så kjipt å måtte avbryte sosialisering for å skrive noen velvalgte ord til folk som gidder å lese dem på internett. Det er tross alt Internett vi snakker om her, så folk kan alltids finne noe annet å lese om hvis jeg er opptatt med å være sosial. Dessuten kan det diskuteres om de ordene jeg skriver på bloggen egentlig er så velvalgte, men de er i hvert fall valgte.

Noe annet som er valgt, er hvem som skal sitte inne på Stortinget og bestemme en hel masse viktig de neste fire årene. Og resultatet av det er man så klart fornøyd med. En Høyre / FrP-regjering ville ikke vært spesielt gunstig. Det er faktisk over halvparten av Norges befolkning enige med meg i. Hurra! Jeg må likevel innrømme at jeg synes ganske synd på Venstre. Det er surt å miste ni mandater og stå igjen med to. Dessuten vil vi ikke lenger kunne nyte Lars Sponheims humoristiske sans, som så ofte har kommet til uttrykk på Stortinget ved tidligere anledninger.

Til slutt vil jeg gjerne lære dere alle litt om Skottland.

Skottland er et land som ligger nord for England. De største eksportvarene er haggis, Sean Connery og sekkepipemusikk. Dette har ført til at Skottland har et svært frynsete rykte i mange land. Alle mennesker med opprinnelse fra Skottland er også veldig gniene. Det kan bekreftes ved å observere skotske hanner nedenfra. De er for gjerrige til å bruke undertøy. Huff. Haggis er forresten mat.

God natt folk!

Dette dyret er visstnok spiselig. Håper de blir utrydda snart.
Dette dyret er visstnok spiselig. Håper de blir utrydda snart.
Legg igjen en kommentar

