Jeg har vært i utlandet

Sverige er et helt annet land. Dit kan man f.eks. reise med buss. Jeg reiste dit med tog, og jeg reiste heller ikke alene. Det var nemlig en bitte liten miniturné med ungdomsgruppa til Sølvguttene, Voiceover. Vi dro til Stockholm for å bo på hotell og stille oss opp på tilfeldige steder i byen og synge. Togturen vqr veldig lang, men man fikk da alltids tida til å gå. Selv fant jeg på en genial vits.

Hvorfor dro matematikeren på raveparty? Han hørte det skulle være E der!

Jeg hadde også en bok og lese i og musikk å høre på. Jeg brukte med andre ord ikke seks timer på å finne på den vitsen, for det ville ha vært litt ille for min del. Visste dere at svenske intercity-tog har alkoholservering ombord? Det syntes jeg ikke de burde. Tog burde være en alkoholfri sone, fordi det er så mange som reiser med tog uten å ha festing som hensikt. Nå glemte jeg å skrive ferdig dette innlegget før jeg skulle legge meg, så da kan dere glede dere til fortsettelsen.

God natt!

One thought on “Jeg har vært i utlandet

Legg igjen en kommentar

