Anmerkning til alle!

Jeg merker meg at det ikke er noen som har levert inn analysen av novella jeg ga dere for et par uker sida. Det betyr at alle får ei anmerkning hver. Dette er altfor dårlig. folkens! Hva slags arbeidsmoral er det dere demonstrerer? Bare tenk på alle de dere prøver å være et godt eksempel for!

Men jeg er både streng og rettferdig. Derfor får dere nå en ny sjanse til å gjøre et godt inntrykk. Oppgava er denne gang å finne et norsk ord for «marshmallows.» Innleveringsfristen er 10. oktober. Jeg ser virkelig fram til å få interessante forslag.

Ha en fin dag, hilsen Stig.

3 thoughts on “Anmerkning til alle!

Legg igjen en kommentar

