Deprimerende statistikk

Først en gladsak: Jeg har virkelig hatt det hyggelig i helga. Hva jeg har gjort er imidlertid litt hemmelig, så det vil jeg ikke gå nærmere inn på.
Nå som jeg først har gjort deg glad, kan jeg vise bildet som garantert vil få alle til å falle i akutt krampegråt.

De første tre ukene bloggen min har levd
De første tre ukene bloggen min har levd

Men jeg vil overleve. I morra skal jeg prøve å lenke til VG og skrive noe kult, bare for å se om man virkelig får et leserskred av slikt.
Nå gidder jeg ikke å skrive mer! Hurra, snakkes i morra.

Legg igjen en kommentar

