I dag skal jeg blogge på japansk

Det vil si at jeg skal sette på japansk tastatur og skrive masse tilfeldig. Det blir gøy.

マラで西彼者。側舐めるかぬびっせんさはかればどめん。ぽにてだらかしわる目のろ過ですか。

Jeg har ingen anelse om hva jeg har skrevet nå.

I dag var jeg på årsmøtet til OAØ krets av Juvente. Det var koselig, spesielt ettersom vi rava rundt som fulle tullinger på vei hjem. Jeg prøvde meg også på parkour på vei hjem, uten å knekke noe som helst. Det er ferdigheter, det! Årsmøtet husker jeg ikke så mye av… Jo da. Vi overlot det meste til det nye styret, til pass for dem. Det er ellers muligens en dårlig idé å servere brus og godis på seriøse møter når det er juventere involvert, i hvert fall hvis man ønsker at møtet skal holde seg på et nogenlunde seriøst nivå.

Gå trapper, ikke ta heis, vel hjem. Natta fra Stig.

2 thoughts on “I dag skal jeg blogge på japansk

Legg igjen en kommentar

