Internet Explorer 8 er bedre enn Opera 10 og Google Chrome 3

I hvert fall på Nordeas nettbank. I Opera skjer det at nettbanken åpner seg selv i et vindu i seg selv når man skal bekrefte betalingene. Man skulle tro at det ville virke dobbelt så bra når man har den samme nettbanken dobbelt opp i samme vindu, men det gjør den ikke. Regningene blir nemlig ikke bekrefta i det hele tatt. Jeg tror jeg i teorien kunne ha fortsatt og fått så mange nettbanker jeg ville i seg selv i seg selv og så videre i samme vindu, men jeg tenkte at det kanskje var en dårlig idé å tulle med noe såpass viktig.

Etter dette åpna jeg nettbanken i Chrome slik at jeg kunne få bekrefta betalingene, men Chrome var faktisk enda verre. Den ville ikke en gang la meg logge på. Like etter at jeg hadde logga på fikk jeg vite at det ikke var lov å bruke spesialtegn i innlogginga. Det hadde jeg ikke gjort, men nuvel. Takk for info.

Internet Explorer virka som den skulle! Hurra. Alle burde bruke IE til alt og avinstallere alle andre nettlesere de har.

3 thoughts on “Internet Explorer 8 er bedre enn Opera 10 og Google Chrome 3

  1. NEI! Ikke stygt om Chrome!

    CHROME EIER VEDEN ‘mindre en tre’ ‘mindre en tre’ ‘mindre en tre’ ‘mindre en tre’ ‘mindre en tre’ ‘mindre en tre’ ‘mindre en tre’ ‘mindre en tre’

  2. Hmm, IE er bra til enkelte ting som en slags Plan B. og sida du ikkje KAN avinstallere det, so blir du tvungen til nettopp det. Enkelte sider er så dårlige at dei ikkje vil køyre på anna enn IE. Men ej synst ikkje det vege opp for dei milliona av sidene Chrome faktisk takla, og som gjer nettlesing så mykje enklare 😉

Legg igjen en kommentar

