Staten eier viljen din, Wikipedia formidler den

Da jeg i dag begikk min favorittekstremsport, bysykling, kunne jeg plutselig sykle uten henda på styret. Det er første gang jeg har greid det over en lengre strekning enn fem meter! Det er moro, og det bidrar til å gjøre sporten enda et hakk mer ekstrem. Ikke at det skulle være nødvendig.

De neste dagene vil dere forhåpentligvis se noen forandringer på bloggen min , for jeg ønsker å teste ut CSS og gjøre den mer personlig. Hvis den blir seende sinnsjukt stygg ut og fremkaller trang til å spyle øya med klorin og svovelsyre, kan dere si i fra, så jeg skjønner at jeg burde endre litt på utseendet. Men jeg vil veldig gjerne ha en blogg som ser littegranne mer original ut. Jeg tar gjerne i mot positive tilbakemeldiger også.

Fra i går til i dag var jeg på speidersamling og chatta med speidere fra andre deler av verden. Jeg har fått et nytt favorittnavn, nemlig «Gudbjartur» fra Island. Kanskje jeg kan det det som et tredje fornavn? Synes dere «Stig Johan Gudbjartur Berggren» høres sinnsjukt digg ut? Ja!

Jeg møtte også kule folk som ikke var speidere, men som hadde kommet på besøk til oss i speiderlokalet. Det var juventefolk som fulgte etter Mia. Jeg er glad i Vigdis, Vivian, Helle og Philip. Helle er ikke med i Juvente, men hun er kul for det. Jeg hadde vært teit hvis jeg syntes at alle som ikke var i Juvente var teite, men de er ikke teite og da er ikke jeg teit heller. Det synes i hvert fall ikke jeg. Hvis du synes at jeg er teit, er du teit. Selv om jeg er teit av og til. Som når jeg skriver uinteressante blogginnlegg med ordet «teit» brukt alt for mye.

Spis praktisk mat og nyt livet! Nettklem fra meg.

Legg igjen en kommentar

