Hvorfor folk burde legge seg tidligere

For det første får de selvfølgelig sovet mer. Det er positivt, for alle liker å sove. Personlig synes jeg at søvn er et ganske genialt og praktisk konsept. Det er også ganske sprøtt at vi alle tilbringer en tredel av livet vårt i bevisstløs tilstand. Er ikke det kult?

Når man sover lenge er det kanskje også lettere å stå opp om morgenen. Det kan jeg ikke bekrefte fullt ut hundre prosent, for jeg greier aldri å legge meg så tidlig. Men dere skal vite at jeg prøver! Egentlig burde jeg gå og legge meg nå, for klokka er over ti allerede. Men vit det, at den eneste grunnen ti lat jeg holder meg våken er at jeg ønsker å dele min kunnskap med dere her på bloggen. Det minste dere kan gjøre til gjengjeld er å legge igjen en kommentar.

Gjesp fra Stig

3 thoughts on “Hvorfor folk burde legge seg tidligere

Legg igjen en kommentar

