Ta godt imot kveldens gjesteforeleser

Heisann, Stig her. I dag føler jeg ikke for å bruke lang tid på å skrive mitt eget innlegg, så jeg sender nå tastaturet videre til Ola, en knakende kjekk kar som går i klassen min. Vi håper han har noe interessant på hjertet. Værsågod, bloggen er din.

Hallo hallo!!! Bønnelignende fyrstikker flyr over badekaret, mens araberene stikker hull på sjokoladekaker. Aldri har jeg sett slik ubehøvlet oppførsel.>:C

Dette er det som kalles for surrealistisk…. kanskje.  mens i den virkelige verden er ikke dette så viktig der dreier det seg nemlig om katter og klimaforandinger ( http://icanhascheezburger.com/ ).
kanskje prate om litt andre ting isteden, litt viktigere som mat og godteri. i dag er det taco til middag det blir sikkert godt , og man må huske å kjøpe godteri til halloween. katter er også viktige de stabiliserer (THEGAME!§!!!) økosystemet og lager mat til edderkopper og albatrosser. katter er i tillegg veldig viktig i tillfelle internett(blogoblag) skulle forsvinne for da trenger man dem til å lage sine egne lol-cats. i dag har jeg vært på skolen og kasta ting som er tyngre enn luft på stig. det er viktig at ting man kaster er tyngre enn luft og lettere enn degselv ellers blir det bare feil. Jeg eksisterer ikke derfor bruker jeg bukser.  mange folk velger å tro at de eksisterer men det gjør de ikke, ihvertfall ikke før  jeg har observert dem så om dere vil eksistere må dere kommentere på dette innlegget og få alle vennene deres til å kommentere også. ha en fin dag og hør på finsk folkemusikk/a capella.
Farvel hilsen Ola >:D
Legg igjen en kommentar

