Hvordan vurdere musikk

Mennesker på Youtube har ofte klare meninger om ting. For eksempel fant jeg denne kommentaren under sangen «Eleanor Rigby» av The Beatles, skrevet av en viss RAMONES4EVAAAAAAAAA: «no way dud teh jonhns brohers r betr tehn the betles becuase tehy get moar girlz tehn the beatles dio»

Så der har dere det: Kvaliteten på musikk skal bedømmes etter dametekket til musikerne. Gjerne ispedd et antiforsøk på korrekt grammatikk og irrelevante referanser til Dio.

Jeg har fått en forespørsel om å ha en spørsmålsrunde på bloggen min, og jeg velger derfor å spørre dere om jeg skal ha det. Avstemming ser dere nedenfor. Resultatet vil bli bestemt på tirsdag.

3 thoughts on “Hvordan vurdere musikk

Legg igjen en kommentar

