Ting jeg har blitt overbevist om

Det er en god idé å injisere poteter i blodbanen sin. Jeg har aldri hørt om noen som har gjort det med negative følger, så da må det jo nødvendigvis være positivt. Jeg tror, hvis man gjør det, at man umiddelbart vil kjenne en økning i tykkelsen på lommeboka si. Jeg vet ikke hvorfor.

Det er gøy å skrive nynorsk over msn. Gjør det!

Penger kan ikke ganges med seg selv. Hvis du prøver å gange hundre kroner med seks kroner, ender du opp med seks hundre kvadratkroner. Og det gir ikke helt mening, med mindre man har en flerdimensjonal økonomi. Kanskje de har det på Mars.

Det finnes gitarer i Skottland. Det tror jeg fordi jeg en gang så en skotsk mann med gitar. Tror jeg. For alt jeg veit kan jo bildet ha blitt tatt et annet sted, som for eksempel i Vadsø.

Jeg tror at dere søkjnner ihnlodent i dnene stgneina selv om bstakovnee btyetr palss inni odnere.

Jeg er overbevist om at dere bryr dere om ferdighetene jeg har i GIMP. Derfor legger jeg med dette bildet.

Dette er Kaptein Perry! Pass på så han ikke åpner deg!
Dette er Kaptein Perry! Pass på så han ikke åpner deg!
One thought on “Ting jeg har blitt overbevist om

Legg igjen en kommentar

