Poteter i blodbanen

Jeg føler meg sånn halvveis nødt til å oppdatere dere på dette nå, så det ikke skjer noen fatale ulykker. I går skrev jeg at det sannsynligvis var en god idé å ta injeksjoner med poteter, men det kan jeg nå avkrefte. Etter å ha prøvd det ut på meg selv har jeg fått i overkant av ni tusen armer som ikke vil gjøre det jeg ber dem om, og sokkene mine har smelta. Jeg er fortsatt litt usikker om det er en god idé å utsette andre for dette, og det krever videre uttesting, men det er nå bekrefta at man i det minste ikke bør gjøre det på seg selv.

Det ligger an til at det blir spørsmålsrunde i morgen, så hvis det fortsatt er noen der ute som ikke vil at jeg skal ha det må de kjappe seg og stemme veldig mye imot. Dere andre kan begynne å konstruere åndssvake spørsmål som det blir gøy å svare på.

Og husk å kommentere alle innleggene mine. Det virker som om noen av dere er litt sløve med mindre jeg maser på dere. Skjerpings!

Og så, bare for å gjøre det lettere for dere å holde dere oppdatert på bloggen min i tilfelle dere bruker Bloglovin: Følg min blogg med bloglovin

!gad nif ne aH

Legg igjen en kommentar

