Spør i vei!

Det er nå avgjort at jeg skal ha spørsmålsrunde, med 11 mot 2 stemmer. Den ene imot var min.

Still rare, orginale eller gode spørsmål som det blir gøy å svare på. Veldig personlige spørsmål vil jeg ikke svare på på denne offentlige bloggen, men spør meg gjerne privat.

Svar vil bli offentliggjort på søndag. Jeg vil ha mange spørsmål, så mas på andre og, så de kan legge igjen enda flere spørsmål. Dette er en ypperlig anledning for dere til å finne ut hva jeg mener om mange forskjellige rare ting!

Forventningsfull hilsen Stig

10 thoughts on “Spør i vei!

  1. Spørsmål, jeej!

    – Er du en furkel?
    – Er du flink til å furkle?
    – Hvorfor står Fremskrittspartiet under «Ord jeg liker»?
    – Eller hærverk for den saks skyld.
    – Hvorfor er nettverket mitt hemma?
    – Spiser du tran sånn som man spiser sjokolade?
    – Hva skal jeg gjøre nå?
    – Hvorfor skulle jeg og Elisabeth spise is 3 ganger på en dag, prøver du å feite oss opp? :O
    – Er du sulten?
    – Hvor er hatten din nå?
    – Kan jeg stjele hatten din?
    – Hva skal Sverre med et portugisisk jentenavn?

    From mah brotah (Sverre):
    – Kan du et portugisisk jentenavn?
    – Hvorfor er Domo-Kun smart?
    – Hvorfor har Eva fargerike sokker?
    – Hvorfor kan ikke pappa et portugisisk jentenavn?
    – Hvorfor kan ikke Eva et portugisisk jentenavn?
    – Hvorfor spiste jeg Iste-pulver
    – Hvorfor står det «cathol» på halsen til Gerard Way? (tatt fra kalenderen til Eva)

  2. Jeei!
    1. S-en på banderen ser ut som en norrøn S. Er det fordi du liker Snorre Gustafsson?
    2. Skal du på Halloweensamlinga på Sjøgaren?
    3. Spiser du fremdeles godteri fra sokkeskuffen din? (Som er et halvt år gammelt…)
    4. Har du følelser for beina dine?
    5. Hva er greia med hatten?
    6. Hvorfor har du ikke facebook!?
    7. Hvorfor er du du?
    8. har du tenkt ti å endre etternavnet ditt til Rubiks?
    9. Hvilken farge har genseren du har på deg nå?
    10. hvis du skulle ha stilt et spørsmål til noen, hvem vilel det ha vært?
    11. Hvorfor legger du ikke ut dagens antrekk? :O
    12. Hvorfor legger du deg så tidlig?
    13. Hvorfor tapte du akkurat the game?

  3. Du er en seriøs person, derfor kan kanskje du svare seriøst på spørsmålene mine 😀 [noe ingen andre har gjort det><]
    1. Hvordan har en dendrofil gutt/jente sex med trær?
    2. Om en dendrofil person går en tur i skogen, blir den veldig kåt da? Ôo
    3. Hvordan har en nekrofil jente sex med en gutt? Ôo

    Du er kul 😀

  4. 1. Kva er meininga med livet? (Ikkje lov å svare 42)
    2. Kvifor drikkjer du ikkje alkohol? dRiKkInG eR jO bErRe sÅ tØfT!!!
    3. Kan du skrive eit heilt innlegg på nynorsk for å vise solidaritet? Dette er meir ei oppfordring enn eit spørsmål.
    4. Kvar i verda ville du aller helst ha budd?

  5. Er du glad i meg? (spurte her eg)
    Kvifor glemmer eg no kva eg skulle spør deg om?
    På Kontra.. Var ikkje u’en feil vei på bannarene? (Bilde kan vises om nødvendig)
    Korleis klarte eg å få ein femmar i nynorsk? (nei, eg juksa ikkje :O)
    Kva er din mening om den søte smileyen på bunnen av sida di? Har den ein symbolsk betydning?
    Kvifor blir gresset brunt og ekkelt når det ikkje er sommar lenger? Og korleis blir det grønt igjen?
    Kvifor har me ikkje gjellar? (som ein fisk liksom)
    Kvifor har eg eit så DEILIG kamerablikk? -.-
    Og kvifor blir eg alltid slik på bildar du tar av meg?
    Kvifor slår Idun meg når eg spillar piano? Og kva vil skje om eg syngjer med ho i nærheten?

  6. Hei.
    Er hei et ord du bruker ofte?
    Hvorfor/Hvorfor ikke?
    Hvilket awesome mellomnavn deler vi?
    Er du like kul som Vivian?
    Hadde Mikkel vært like kul, hvis han hadde bodd i Finland?
    Hadde Vigdis vært like søt, hvis hun faktisk hadde vært en sau?
    Kan du definere ordet pjusketog?
    Hvor kjøpte du hatten din?
    Tror du at det har noen betydning, at WAFFLES begynner fredag den 13.?
    Hadde jeg vært attraktiv, hvis jeg hadde vært en jente?
    Kan du gå på taket, som en ekte spiderStig burde?
    Er det nok spørsmål nå?
    Hva er en lammel vegg?
    Hva vil du bli når du blir stor?
    Hva er egentlig en snegles største drøm?
    Hadde du levd på 60-tallet, ville du da hatt, hatt?
    Kan du finne svaret på : (e^x-2)/ (2lnx * e)>3?
    Kunne du sett for deg en barbar som jobber som bartender i en bar? Eller tror du at en barbar kunne hatt en bærbar bar?
    Hva er die baklengs?
    Hvor lang tid tror du det tok for meg å lage disse spørsmålene?
    Hva er din yndlings rett, innen kinesisk mat?

  7. Hvorfor skriver Philip yndlingsrett i to ord? :O
    Hvorfor er alle juventere i hele verden tøffe?
    Hvorfor skriver jeg en gang til?
    Hvorfor er jeg lei av hvorfor?
    Hvorfor går ikke fake-blodet til Vegar vekk? (Blæ jeg har det over hele meg.. nesten)
    Hvorfor skrev Philip bærbar bar, istedenfor bærbart barskap?
    Hvorfor svir jeg i øynene?
    Hvorfor skjønner ikke jeg noen ting av Arkham Horror?
    Hva betyr konsekvenspedagogikk? (Det er sykelig gøy å si, nemlig.)

    Hvorfor er du tøff?

    Dindindin FURKEL :’D

Legg igjen en kommentar

