Den forferdelige fugleinfluensaen

Jeg er halvveis sjuk og sitter derfor innendørs i dag. Det er ikke så veldig spennende, men jeg hadde i det minste tenkt å kle meg ut litt i anledning allehelgensaften. Mitt kostyme skulle ha vært den forferdelige fugleinfluensaen som alle var så redde for for et par år sida. Nå i disse griseflu-tider ville det ha vært herlig ironisk eller retro, alt etter hva du foretrekker å kalle det. Dessverre hadde jeg ikke det flotte plastnebbet mitt her, for det er det en venn av meg som har. Derfor ble det ikke noe kostyme i dag. Det er ikke noe annet som er vits i å kle seg ut som.

En fordel med å være sjuk og hjemmeværende er at man bli skikkelig god til å spille gitar. Her er en video av meg som spiller en sang av Dream Theater som jeg lærte meg de siste dagene.

De av dere som enda ikke har sendt inn spørsmål må gjøre det. Klem fra Stig!

Legg igjen en kommentar

