Svar i vei!

Dette er altså øyeblikket dere alle har venta på. Dere vil nå få svar på alt dere noen sinne har lurt på.

Spørsmål fra Siri:

Har du en hatt? Ja.

Spørsmål fra Oda:

Har du tapt “The Game” i det siste? For det har jeg i det siste nemlig? Ja, jeg taper stadig vekk. For eksempel akkurat nå.

Spørsmål fra Eva:

Er du en furkel? Bare klokka fire og annenhver torsdag.

Er du flink til å furkle? Kommer an på om det som skal furkles har forberedt seg godt nok. Som regel går det ganske dårlig.

Hvorfor står Fremskrittspartiet under “Ord jeg liker”? Man kan si mye om Frp, og det er ikke alt jeg er enig med dem i, men det kan være gøy å skrive om dem.

Eller hærverk for den saks skyld. Det er også gøy å skrive om. Det er et ganske praktisk ord egentlig.

Hvorfor er nettverket mitt hemma? Jeg vet ikke. Har du prøvd å restarte modemet og ruteren?

Spiser du tran sånn som man spiser sjokolade? Nei, og jeg ville blitt fortvila hvis jeg skulle ha begrensa sjokoladeinntaket mitt til en teskje hver morgen.

Hva skal jeg gjøre nå? Sy i en knapp som har falt av. Det gjorde nemlig jeg i dag.

Hvorfor skulle jeg og Elisabeth spise is 3 ganger på en dag, prøver du å feite oss opp? :O Nei, jeg prøver å gjøre dere glade. Man blir nemlig veldig glad av å spise is.

Er du sulten? Ikke spesielt. Jeg er litt sjuk og har ikke like stor matlyst som vanlig.

Hvor er hatten din nå? Den ligger på stumtjeneren og tenker på rare ting jeg ikke veit hva er.

Kan jeg stjele hatten din? Det er sikkert fysisk mulig for deg, men jeg foretrekker at du ikke prøver. Stjeling er negativt.

Hva skal Sverre med et portugisisk jentenavn? Ha det på brødskiva kanskje? Du kjenner nok Sverre bedre enn jeg.

Spørsmål fra Sverre:

Kan du et portugisisk jentenavn? Ja. For eksempel Isabel brukes en del i Portugal.

Hvorfor er Domo-Kun smart? Fordi han er en fiktiv figur og derfor aldri kan gjøre noe som er dumt i den virkelige verden.

Hvorfor har Eva fargerike sokker? Spør henne da mann! Du bor i samme hus som henne, og da synes jeg strengt tatt det er litt unødvendig å ta omveien gjennom meg får å finne ut noe du like så godt kan spørre henne om.

Hvorfor kan ikke pappa et portugisisk jentenavn? Fordi han har trakta kaffen sin gjennom en gammel raggsokk.

Hvorfor kan ikke Eva et portugisisk jentenavn? Fordi hun ikke har smakt på kaffen til Pappa.

Hvorfor spiste jeg Iste-pulver? For å skryte til ei søt jente i klassen din om at du har gjort det slik at hun blir forelska i deg.

Hvorfor står det “cathol” på halsen til Gerard Way? Jeg gjetter at han er religiøs katolikk.

Spørsmål fra Hilde:

S-en på banderen ser ut som en norrøn S. Er det fordi du liker Snorre Gustafsson? Det er en gotisk ‘S’. Jeg synes den er fin og har ingen formening om Snorre Gustafsson.

Skal du på Halloweensamlinga på Sjøgaren? Nei.

Spiser du fremdeles godteri fra sokkeskuffen din? (Som er et halvt år gammelt…) Nei, for nå er det ikke noe mer igjen 😦 Men for ikke så veldig lenge siden spiste jeg en rundt ett år gammel karamell 🙂

Har du følelser for beina dine? Jeg har følelser i dem. Derfor pleier jeg ikke å sparke borti bordbein og liknende med vilje.

Hva er greia med hatten? Den er fin og den skaffer opperksomhet.

Hvorfor har du ikke facebook!? Fordi Facebook er djevelens urin.

Hvorfor er du du? Fordi hvis jeg hadde vært en annen, ville du ikke ha kalt meg «du». Det er helt logisk.

har du tenkt ti å endre etternavnet ditt til Rubiks? Nei.

Hvilken farge har genseren du har på deg nå? Den er stripete svart og mørk olivengrønn.

hvis du skulle ha stilt et spørsmål til noen, hvem vilel det ha vært? Steinaldermannen som først fant opp ild.

Hvorfor legger du ikke ut dagens antrekk? :O Fordi jeg ikke er en moteblogg. Folk som lurer på hva jeg har på meg kan heller oppsøke meg selv.

Hvorfor legger du deg så tidlig? Fordi det er sunt å sove, og jo tidligere man legger seg, jo lengre får man sovet.

Hvorfor tapte du akkurat the game? Fordi Oda hadde spurt om jeg tapte det ofte.

Spørsmål fra NewMusicGuru:

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood? Svaret er π. Men jeg mistenker at noen har sett litt mye på Chuck.

Spørsmål fra Vigdis:

Hvordan har en dendrofil gutt/jente sex med trær? Det høres litt upraktisk ut å ha samleie med et helt tre, så de lager kanskje sexleketøy av treverk.

Om en dendrofil person går en tur i skogen, blir den veldig kåt da? Ôo Kanskje. Blir du kåt om du går gjennom et rom med veldig mange gutter?

Hvordan har en nekrofil jente sex med en gutt? Ôo Hvis gutten er levende, som jeg vil håpe på, skjer det nok gjennom et normalt samleie.

Spørsmål fra Ingvill:

Kva er meininga med livet? (Ikkje lov å svare 42) Jeg tror alle liv har en unik mening og at alle må finne ut hva som er meninga med sitt eget liv.

Kvifor drikkjer du ikkje alkohol? dRiKkInG eR jO bErRe sÅ tØfT!!! Fordi det finnes så mange andre måter å ha det moro på som ikke skaper problemer på samme måte for seg selv og andre. Men jeg må si jeg er overraska over holdninga di til drikking, jeg trodde du var avholds selv. (Tips: oppdater deg på regler for store og små bokstaver)

Kan du skrive eit heilt innlegg på nynorsk for å vise solidaritet? Dette er meir ei oppfordring enn eit spørsmål. Det skal jeg gjøre når jeg får kjøpt meg en nynorsk ordliste, men jeg vil ikke skrive et innlegg med masse nynorskfeil.

Kvar i verda ville du aller helst ha budd? På Kontra. Jeg ville elska å bo sammen med så mange gode venner hvor det stadig skjedde noe.

Spørsmål fra Vivian:

Er du glad i meg? Så klart. Jeg er i utgangspunktet glad i alle, og du er en god venn.

Kvifor glemmer eg no kva eg skulle spør deg om? Fordi du ikke reiste deg og sjekka kommodene dine.

På Kontra.. Var ikkje u’en feil vei på bannarene? Det var de, og det satt man hele tida og ergra seg over i møtesalen.

Korleis klarte eg å få ein femmar i nynorsk? Fordi du er flink til å skrive nynorsk.

Kva er din mening om den søte smileyen på bunnen av sida di? Har den ein symbolsk betydning? Jeg synes den er fin, men det er ikke jeg som har plassert den der. Jeg la ikke merke til den før du gjorde meg oppmerksom på den.

Kvifor blir gresset brunt og ekkelt når det ikkje er sommar lenger? Og korleis blir det grønt igjen? Det må ha med klorofyll å gjøre, som er det grønne fargestoffet som gjør at planter kan gjøre CO2 og H2O om til O2 og C6H12O6.

Kvifor har me ikkje gjellar? Fordi det er meninga at vi skal drukne så mye vi kan. Hvis vi hadde hatt gjeller kunne vi ikke ha drukna like lett.

Kvifor har eg eit så DEILIG kamerablikk? Fordi du vil at kameraet skal smelte og bli til karamellsaus.

Og kvifor blir eg alltid slik på bildar du tar av meg? Fordi jeg også vil at kameraet skal smelte og bli til karamellsaus. Og at du skal bli til karamellpudding, slik at jeg får meg en kongelig dessert.

Kvifor slår Idun meg når eg spillar piano? Og kva vil skje om eg syngjer med ho i nærheten? Idun slår deg fordi hun er en gammeldags lærer som slår elever. Det kan ikke hun noe for, for det lærte hun av seg selv da hun sparka fotball for tjue år sida. Hvis du synger mens hun er i nærheten smelter hun og blir til karamellsaus. (Jeg fikk lyst til å si ketchup, men da hadde hun sikkert slått meg)

Spørsmål fra Philip:

Er hei et ord du bruker ofte? Ganske ofte, men jeg bruker ofte synonymer som «Halloi», «God dag» og «Mø» også.

Hvorfor/Hvorfor ikke? Det er et praktisk ord.

Hvilket awesome mellomnavn deler vi? Jeg har bare et mellomnavn, så hvis det skulle være noe må det jo være Johan. Selv om det strengt tatt er et fornavn nr. 2 og ikke et mellomnavn.

Er du like kul som Vivian? Jeg hadde vært det om jeg hadde hatt kamerablikket hennes.

Hadde Mikkel vært like kul, hvis han hadde bodd i Finland? Han hadde vært kulere, for da hadde han snakka finsk, og da hadde vi ikke skjønt en dritt av det han sa.

Hadde Vigdis vært like søt, hvis hun faktisk hadde vært en sau? Jeg synes stort sett at mennesker er søte på andre måter enn dyr. Vigdis er kjempesøt, og som sau hadde hun sikkert passa best som fårikål.

Kan du definere ordet pjusketog? 9000 < Pjusketog < 3, er det en god nok definisjon?

Hvor kjøpte du hatten din? Vinterdrakta på Hennes & Mauritz og sommerdrakta på Cubus. Det er den samme hatten både i vinter- og sommerdrakt, husk det!

Tror du at det har noen betydning, at WAFFLES begynner fredag den 13.? Jeg tror det betyr at jeg vil tilbringe døgnets siste time på et nattog. For meg begynner ikke waffles før lørdag morra.

Hadde jeg vært attraktiv, hvis jeg hadde vært en jente? Du er attraktiv som gutt! (dult dult)

Kan du gå på taket, som en ekte spider Stig burde? Jeg kan gå på oversida av et tak. (Jamf. roof / ceiling)

Er det nok spørsmål nå? Det er aldri nok.

Hva er en lammel vegg? Det er en vegg som ikke har fått tåteflaska si ennå.

Hva vil du bli når du blir stor? Bedre.

Hva er egentlig en snegles største drøm? Med tanke på at en snegle kan sove i tre år i strekk, tror jeg de har kanske mange lange / store drømmer. Kanskje de drømmer om vaniljesaus.

Hadde du levd på 60-tallet, ville du da hatt, hatt? Hva veit du om at jeg ikke levde på 60-tallet? Da het jeg George Harrison og brukte hatt.

Kan du finne svaret på : (e^x-2)/ (2lnx * e)>3? GeoGebra er et kult program.

GeoGebra
f(x) = (e^x - 2) / (2 ln(x) * e)

Som dere ser av grafen til funksjonen, er f(x) > 3 ved flere anledninger. Det ser ut som det stemmer for alle x > 3, og for en lite knippe av verdier rundt 1. Jeg vet ikke helt hva som regnes som «svaret» på spørsmålet, så jeg lar det være med dette.

Kunne du sett for deg en barbar som jobber som bartender i en bar? Eller tror du at en barbar kunne hatt en bærbar bar? Hvis barbaren var Conan og ble spilt av Arnold Schwarzenegger, kunne jeg ha sett for meg absolutt alt.

Hva er die baklengs? Å die er jo å få melk fra mora si, så å die baklengs må være å spytte melk inn i brystene til mora si. Jeg tror det er heller lite utbredt.

Hvor lang tid tror du det tok for meg å lage disse spørsmålene? Mange milliarder nanosekunder.

Hva er din yndlings rett, innen kinesisk mat? Jeg liker det meste egentlig. Men det er gøy å få servert en liten Galdhøpigg med stekte nudler.

Da går jeg ut i fra at alle dere der ute har fått svar på absolutt alt dere noen sinne har lurt på. Hvis ikke, veit dere åssen dere kan få tak i meg.

3 thoughts on “Svar i vei!

  1. Hei, du, ville bare si at du skrev feil på det ene svaret til Vivian.. det er 6o (liten 2) xD ikke bare o(liten 2) xD

Legg igjen en kommentar

