Fem ganger fem

I tilfelle noen ser på tittelen og lurer på hva det skal bety, kan jeg avsløre at det er et aldri så lite mattestykke. Som den mattenerden jeg er kan jeg røpe at svaret er 25.

I dag har jeg følt meg litt stolt fordi jeg har greid å få et innlegg i nettavisa til Østkantavisa, bare se her. Teksten er det i utgangspunktet jeg som har skrevet, selv om de har endra bittelitt på den. Jeg føler meg sånn halvveis flink nå, og jeg kommer til å føle meg enda bedre om jeg har greid å få Aftenposten Aften til å komme på konserten i morgen. Men det veit jeg altså ikke før i morgen, med mindre jeg er synsk. Men det er jeg ikke før om et par uker.

Ellers i livet mitt kan det nevnes at Ingrid nettopp har gjort meg oppmerksom på at en eller annen fyr synger en sang om en kjellertrapp som er 8 1/2 meter høy. Det synes jeg er altfor langt til å være en kjellertrapp, og det burde ikke være lov. Det er sikkert noen som starter en facebookgruppe «For oss som synes 8 1/2 meter er for høyt til å være en kjellertrapp!», og det er sikkert noen som blir med i den også.

Ha en fin helg og kom på konserten til Oslo Juvente, klem fra Stig.

Legg igjen en kommentar

