BibLOLiotek

Med denne overskriften har eg offisielt levert inn mitt bidrag til tevlinga «Døvaste ordspel». Eg trur ikkje eg vinn.

Biblioteket (utan LOL) er eit utruleg fint konsept. Dei vil la deg ha bøker heime hos deg sjølv utan at du skal trenge å betale for dei. Alle må nytte dette tilbodet, slik som eg gjer. I dag har eg lånt to bøker; «Dr. Strangelove or: How I learned to stop worrying and love the Bomb» og «Johnny got his Gun», skrive av Peter George og Dalton Trumbo. Båe er antikrigsbøker, og «Johnny got his Gun» inspirerte Metallica til å lage songen «One», som er svært kjend. Eg gler meg til å lese dei.

 

Jul i Skomakergata
Songen "One" av Metallica

 

 

Da eg gjekk heim frå biblioteket, så eg noko som heitte «Tonguejoy» i eit butikkvindauge. Som den tenåringa eg er, tenkte eg så klart koffert, heilt til eg forstod at det var ein butikk for sexleiketøy og difor røynleg var koffert i seg sjølv.

Dette innlegget er ikkje skrive på japansk.

One thought on “BibLOLiotek

  1. Bibliotek er kult 😀 synes du kanskje kan lage et blogginnlegg om hvilke bøker du liker og hvilke du anbefaler å lese? gått ganske tom for lesestoff D:

Legg igjen en kommentar

