Ny gjesteforeleser, folkens!

Dagens gjest her på Stigs blogg er ingen ringere en selveste Bob Bonden! Dere som kjenner ham veit at han er en glad bonde, og ser frem til et fantastisk innlegg. Jeg tror ikke han skriver noe forferdelig, men det er alltid på plass med en liten ansvarsfraskrivelse fra min side: Det Bob skriver representerer på ingen måte mine egne meninger og holdninger, og jeg tar ikke ansvar for de konsekvenser som måtte oppstå. Herr Bonden, bloggen er din!

Hei alle sammen, Bob Bonden her, jeg er ikke död, som mange har trodd :D! Jeg tenker meg at noen lurer på hvorfor ingen har hørt noe om den tredje Bob Bonden filmen, The Adventure of Bob3, The Agony of Bob, og det er faktisk ikke så komplisert. Da halve filmen var ferdig sjedde det ett kræsj i «Overtired Tromter Productions» datasystem, og alt forsvannt :O. Da ble reggisøren Mikkel ganske irritert og begynnte på den nye serien hans der man ser andre folk som Bondir Bonden. Så har den tredje filmen blitt utsatt og kommer nok ikke før 2010. Men nok om slike uglade ting. Idag har jeg spist smultringer sammen med Stig og Filliå. Stig sa at han heller ville ha potetgull. Da kom Fred Barkern og kasta en vaskemaskin på nesa til stig, og nå er Hilde på sykehus. Det var litt morsommt, men trist også. Senere gikk vi ut og hilste på Mosemannen, han spiste agurker. Så kom en flyvende gekko ridene på en glasssjøhest og lekte putekrig med oss. Konklusjon: Dette har vært en morsomm dag.

One thought on “Ny gjesteforeleser, folkens!

Legg igjen en kommentar

