Jeg er fordi vi er

I dag har jeg vært skikkelig datanerd og installert Linux! Riktignok ikke på min egen datamaskin ennå, men likevel. Takket være meg kan Ola nå nyte operativsystemet Ubuntu. Det var faktisk overraskende lett.

Det er som er så flott med Linux er at det både er gratis og lovlig. Det er i sterk motsetning til de fleste andre muligheter på markedet i dag, som enten koster penger eller er ulovlige. Med tanke på at de fleste mennesker liker både å spare penger og å holde seg på matta, er det for meg et stort mysterium at ikke brorparten av dagens datamaskiner kjører Linux. Linux er nå offisielt et av mine favorittkonsepter.

Jeg har også funnet en skatt hjemme hos meg selv. Jeg er den stolte innehaver av 7 stk. Nintendo Mini Classics. Det er bare stilig.

 

Omtrent slik ser de ut.

Og så jo, ville det vært mulig å få kommentarer fra noen flere enn bare Oda og Hilde? Dere som leser men ikke kommenterer burde ta lærdom av dem, som er så flinke og kommenterer stadig vekk.

 

10 thoughts on “Jeg er fordi vi er

  1. Kommentarer er gøy! Derfor er det gøy å skrive dem også. Og selv om det ikke var noe mening i dette, fikk du det som du ville;)
    Men hvorfor «Jeg er fordi vi er»?

Legg igjen en kommentar

