Seks tusen fire hundre og førtitre

For en gangs skyld er tittelen på innlegget totalt urelatert til innholdet, og egentlig til noe som helst. 6443 var mitt forsøk på å komme opp med et tilfeldig tall, så langt det lar seg gjøre for et menneske å finne på noe tilfeldig.

Jeg har begynt å like de lange t-baneturene jeg tar hver torsdag for å komme til og fra bandøvelse. Det er en fin anledning til å sitte å lese i boka mi, som for øyeblikket er Norwegian Wood av Murakami Haruki. Dessuten later det til at det blir en tradisjon med tiggere som kommer inn på t-banen omkring Rødtvedt og legger lapper på setene. Jeg mistenker meget sterkt at det er organisert, ettersom det har skjedd nå de siste to ukene på samme tidspunkt men med forskjellige menn og forskjellige tiggeårsaker på lappene de deler ut.

I morgen skal jeg ha heldagsprøve på spansk, så jeg avslutter med et par setninger på spansk.

Me va a matar una lavavajillas. Sin embargo, me duele mi ordenador.

3 thoughts on “Seks tusen fire hundre og førtitre

  1. Tittelen er ikke totalt urelatert med inneholdet når du forklarer hva det betyr i deler av teksten.

    Ps. Orgaisert tigging tror jeg er ulovlig. Og vis det er det din plikt som en god borger å si i fra til politi i en mystisk anonym telefon sammtale (helst med rar stemme).

  2. Etter litt undersøkelse og hjelp fra Google Translate så ble fant jeg ut at tittelen ble mere relevant. Det er en pc som koster 12990 kroner vis du deler det på 2 og trekker fra 52 så får du 6443 kroner.

    Også er det en oppvaskmaskin som koster 6295 kroner vis du trekker fra 52 får du 6443. Neste gang du velger et tilfeldig tall gå for 6453. Okey?

Legg igjen en kommentar

