Transport

I dag har jeg reist langt og lenge og lenger enn langt og enda litt lenger. Jeg skulle til Rud skole og øve med bandet mitt. Først tok jeg da t-bane ned til Oslo S, og der gikk brannalarmen. Akkurat det virka det likevel ikke som om folk brydde seg noe videre om. Da var det et større problem at stort sett alle toga var forsinka, og at det var mange folk og jeg hadde lyst på sjokolade. (Til en forandring.) Derfor tok jeg t-banen til Helsfyr og buss derfra. Og da jeg skulle hjem igjen tok jeg først buss til Lillestrøm og så et svensk tog til Oslo S derfra. Men nå er jeg hjemme og nå kan jeg sove.

Skolen vår blir også angrepet av tannlegezombier. Alle vindua i klasserommet er planka igjen, og utafor hører vi lyder som minner om tannlegeinstrumenter. Derfor er vi egentlig svært glade for at vindua faktisk er planka igjen.

Skallmann er kul, og jeg er Stig. God natt!

One thought on “Transport

Legg igjen en kommentar

