Det er vanskelig å være gal

Det var i alle fall det jeg tenkte da jeg sto på Helsfyr og venta på den forsinka bussen. Jeg hadde lyst til å rope «Statoil!» og «Stamceller!» som er de to verste banneorda jeg kom på i farta. Det er vanskelig å få seg til å rope slike grufulle ting i full offentlighet, så jeg fikk ikke sagt det høyere enn at det ikke kunne høres et par meter unna.

Dere må likevel ikke tro at jeg har noe imot stamceller. Stamceller er utrolig praktisk å ha, ettersom de deler seg og erstatter gamle celler i kroppen som dør. Uten stamceller ville man ikke levd særlig lenge, for da ville kroppen ha blitt for gammal ganske fort. Stamcelleforskning, som kan være et ganske hett tema, skal jeg ikke skrive noe om. Jeg vil til en stor grad holde bloggen min politisk nøytral, slik at den kan være til størst mulig glede for flest mulig.

Dagens innlegg runder av med det kjente ordtaket: Aldri så galt at du ikke har ti fugler på taket. Drøm søtt om pingviner og gnuer, med hilsen fra Stig.

Legg igjen en kommentar

