Rekk hendene deres i lufta

Eva skriver i dag et innlegg på bloggen min. Hun er så kul at hun fortjener i overkant av ni tusen kommentarer. Vær så god.

Hei alle supersøte mennesker! 😀
Stig vill sprenge en løk, så jeg må skrive på bloggen hans.
Selvom Stig egentlig skriver på bloggen min, sammen med Vigdis og Mikkel.

Jeg sitter forresten på Lambertseter fritidsklubb, som har dobble wienerbrød.
Pølse i brød, sa pappaen min.

Konspirasjonsteori er et fint ord, som du får finne ut hva betyr selv.
Og selvfølgelig konsekvenspedagogikk, som jeg alltid bruker.
For jeg bruker mye rart.

Stig er superkul! Hahahah

 I morgen skal jeg til min kjære Elisabeth, i Kongsberg.
Til Kongsberg skal jeg ta toget med Vegar, som er dritsexy <3<3<3
Stig må lenger inn i Hilde.

Og til slutt skal jeg skrive en sang til dere (som Ola egentlig har laget)
Ragnar Pedro er en jævla god ballong, men han er en pedo, og vi er veldig lei oss, fordi Ragnar er pedo.
Vi skulle ønske Ragnar ikke var en pedo, han voldtar alle barna.
Han er pedo, PEDO, RAGNAR PEDRO! 😀

Og helt til slutt legger jeg ved en søt film fra youtube, som jeg og Hilde så på i går:

3 thoughts on “Rekk hendene deres i lufta

Legg igjen en kommentar

