Ønskeliste i siste liten

Jeg tenkte at det nå var tid for å fortelle dere blogglesere hva dere kan gi meg for å gjøre meg veldig glad.

  • Kommentarer – Alltid like koselig. Å få respons på det man deler med verden er strålende, og gjør meg veldig glad i dere.
  • Klemmer – For de av dere som har mulighet til å treffe meg fysisk sier jeg ikke nei til en klem! Det er ingenting som kan erstatte fysisk kontakt, selv ikke en ({).
  • Karl Johans gate – Greit nok, jeg ville bare ha et ønske til som starta med bokstaven K. Jeg har egentlig ikke så veldig lyst på Karl Johans gate, og jeg veit i alle fall ikke hva jeg skal bruke den til. Den får heller ikke plass i kommoden min.
  • Flere lesere – Spre ordet om denne bloggen, som bare blir overgått i ren storslåtthet av selveste Chuck Norris. Men jeg er hakket mer tilgjengelig en den karen, husk det.
  • Gjesteinnlegg – Som dere veit hender det jeg slipper til utenforstående for at de skal få lov til å skrive ting på selveste Stigs Blogg. Dere har alle som kjenner meg den muligheten! Bare kontakt meg og send meg teksten dere vil ha lagt ut. For dere som ikke har mulighet til å kontakte meg – dere kjenner jeg ikke godt nok til at dere skal få et slikt privilegium.
  • Pølser – Gjerne med masse ketchup og sprøstekt løk, og de må være pakka inn og ligge under juletreet som jeg ikke har.

Nok vil ha for i dag, nå skal jeg gi dere noe. Det dere liker aller best: Et dikt fra meg. På nynorsk 🙂

Når vatnet vert feitt, då er det ikkje greitt
Å eta ei fisk som gjer deg så grisk
At du mjølkar ein moskusokse med kniv og balalaika
Då seier mi mor at om du dreg mot nord
Og krevjar ein dravle frå ein gut utan navle
Då finn du eit ord som rimar med balalaika

Disse orda kommer virkelig fra dypet av hjertet mitt. Hva nå enn det sier om meg.

One thought on “Ønskeliste i siste liten

Legg igjen en kommentar

