Stig omset songtekster

Kjærleik er ikkje framandarta for oss
Du kjenner reglane og det gjer eg òg
Full skyldnad er det eg tenkjer på
Dette vil du ikkje høyre frå nokon annan kar
Eg vil berre fortelje deg kva eg føler
Du må forstå

Eg vil aldri gje deg opp
Eg vil aldri skuffe deg
Eg vil aldri springe rundt og late deg att
Eg vil aldri få deg til å gråte
Eg vil aldri seie farvel
Eg vil aldri lyge og såre deg

Me har kjent kvarandre så lenge
Hjartet ditt har verka men du har vore for skygg til å seie det ut
På innsida veit vi begge kva som er sanninga
Me kjenner spelet og me skal spele det
Og om du spør meg korleis eg føler det
Må du ikkje fortelje meg at du er for blind til å sjå

Eg vil aldri gje deg opp
Eg vil aldri skuffe deg
Eg vil aldri springe rundt og late deg att
Eg vil aldri få deg til å gråte
Eg vil aldri seie farvel
Eg vil aldri lyge og såre deg

Me har kjent kvarandre så lenge
Hjartet ditt har verka men du har vore for skygg til å seie det ut
På innsida veit vi begge kva som er sanninga
Me kjenner spelet og me skal spele det
Eg vil berre fortelje deg kva eg føler
Du må forstå

Eg vil aldri gje deg opp
Eg vil aldri skuffe deg
Eg vil aldri springe rundt og late deg att
Eg vil aldri få deg til å gråte
Eg vil aldri seie farvel
Eg vil aldri lyge og såre deg


Dei av dykk som tykkjer dette vart for sentimentalt kan heller le av nokon lolcats (luhkatter) her.

Legg igjen en kommentar

