Danske kjøttboller

Jeg tror noe smelta på vei til skolen i dag, da det var sånn ca. 255 grader i lufta. Det kan ha vært kneskålene mine, men det tror jeg likevel ikke. Andre ting tyder på at de ikke har smelta i det hele tatt, som for eksempel at de fortsatt sitter trygt i knærne mine og tilsynelatende virker like godt som de har pleid å gjøre. Hva er egentlig smeltepunktet til kneskåler uansett?

I Skottland oppbevares det dansker som ikke spiller fotball. De blir låst inne i et trangt rom og tvunget til å lage kjøttboller av fersk haggis. De blir torturert og pisket med sekkepiper, og Sean Connery løfter ikke en finger for å hjelpe dem. Dette er sannsynligvis et av de mest oversette bruddene på menneskerettighetene i verden i dag, og jeg foreslår at vi lar det gli. For å være helt ærlig; Dansker som ikke spiller fotball duger ikke til annet enn å lage kjøttboller uansett, og når det kommer til skottene veit de jo ikke bedre. Lufta på Høylandet forårsaker slike tendenser, og det kan ikke unngås.

Legg igjen en kommentar

