Hva skal vi gjøre med Hodepine?

Hodepine er en artig kar som av og til kommer på besøk i hodet ditt og smerter deg inderlig. Ofte tyr folk til unødvendige og unaturlige hjelpemidler for å bli kvitt ham. Disse hjelpemidlene bærer navn som Ibux, Paracet og Kappahl. Jeg foreslår at dere ikke gjør det, her følger mine råd for å ikke få besøk av Hodepine. De gjelder egentlig uansett, for de er så koselige i seg selv.

Sov mer. Søvn er godt og du slipper å bruke anleggskran for å komme deg ut av senga om morgenen.

Spis frokost. Mat er praktisk og du slipper å ha lavt blodsukker fram til lunsj.

Gå. Gange er sunt og du får frisk luft i samme slengen. Med mindre du bor i Oslo, da får du bare luft.

Drikk vann. Vann er vått og du slipper å tørke ut. Hodepine liker tørre hoder. Men ikke tørr humor. (hihi)

Les bloggen min. Bloggen min eier og du slipper å ha angst fordi du ikke har lest bloggen min.

Ha det bra og ikke få Hodepine.

Legg igjen en kommentar

