Bilder i bevegelse

Fordi det er såpass seint nå skriver jeg bare et teit innlegg om hva jeg har gjort i dag. Som om noen bryr seg. Strengt tatt er det så seint nå at det er tidlig, og dette innlegget handler derfor om hva jeg gjorde i går.

I dag har jeg gått til byen og tatt ut penger i banken, sett fyllepenner som koster 3 000 kroner, kjøpt en kaffe og to CD-plater. Progressiv metall, hvis dere skulle lure; Dream Theater og Canvas Solaris.

Etter å ha vært i byen har jeg gjort fint lite, i kveld så jeg en film fra 1973 som handler om en bunt menn med hatter som prøver å lure hverandre for penger.

Nå går dere og legger dere.

Legg igjen en kommentar

