Nok om deg

I gårsdagens innlegg skrev jeg om hva du kanskje satt og tenkte på mens du leste bloggen min. Det var kanskje litt unødvendig, for sannsynligvis veit du selv best hva du tenker på uten at jeg skal drive å gjette på det. Derfor handler det ikke lenger om hva du tenker på.

Jeg går ut i fra at det ikke bare er jeg som ofte tenker på rare ting når jeg går alene ute. Det hender til og med at jeg synes det jeg tenker på er interessant, og det er helt sikkert andres tanker også. Derfor kommer jeg nå med en oppgave til deg. Du bør svare godt, for jeg kårer det beste svaret.

Du går hjem fra skolen og ser en mann foran deg. Han har på seg en lang grå frakk og bærer på en Rema 1000-pose. Han subber litt og holder seg på venstre side av fortauet.

Hva er det denne mannen går og tenker på?

Legg igjen en kommentar

