Hvordan forbedre alt mulig

Svaret er så klart gaffateip. Det er allment kjent at alt som ikke kan fikses med gaffateip kan fikses med mer sådan, og ting som allerede funker bra blir bedre hvis man legger til gaffateip. Som for eksempel bananer. Hvis en banan pakkes inn i gaffateip og henges opp på veggen blir den så fantastisk at jeg ikke har ord for det. Derfor finner jeg på et, se under bildet.

«Fjunderikt»

En annen gjenstand som blir betydelig bedre av å bli pakka inn med gaffateip er en Rubik’s kube. Når alle sidene er dekka med svart gaffateip er den alltid løst, og den ser mye tøffere ut. «?,» tenker du kanskje nå? Svaret er at ja, jeg har gjort det, men jeg har ikke tatt bilde av den enda så det får dere ikke før i morgen eller enda seinere.

Nå har jeg gått tom for spennende ting å skrive akkurat nå.

Legg igjen en kommentar

