Mine eventyr med Kassehue

I dag hadde Oslo Juvente styremøte. Mikkel møtte opp sømmelig kledd med blazer og en pappeske over hodet. Det var moro da vi skulle gå hjem, da han fikk mer oppmerksomhet fra fremmede enn vanlig. For eksempel fra folk som syntes det var moro å slå på pappeska og folk som ville selge oss hasj. Spesielt det siste synes jeg er merkelig. Hvis man i utgangspunktet er høy nok til å gå i Oslo sentrum med en pappeske over huet er hasj det siste man trenger.

Som igjen minner meg på at jeg må sende Mikkel bildet av dua Fridtjof.

2 thoughts on “Mine eventyr med Kassehue

Legg igjen en kommentar

