Politikk, faktisk

Intro: Egentlig hadde jeg tenkt å skrive dette innlegget, eller noe som likner, i går. Jeg glemte å skrive det ferdig og slo av maskina før jeg fikk lagra det på noen måte.

I dag var jeg altså representant på Ungdommens Bystyremøte, det visste dere så klart fordi jeg egentlig holdt på å skrive det i går. Jeg er overbevist om at dere er synske. Den eneste grunnen til at jeg faktisk skriver innleggene mine i stedet for å la dere synse dem, er fordi jeg vil gi dere gleden av å finne ut at dere hadde rett.

Samma det, det var UBM jeg snakka om. UBM er en samling der ungdom over 168 cm møtes for å skifte navn til Pia eller Jens og bake ostekake. Jeg følte meg nesten som en sivilt ulydig demonstrant der jeg satt på UBM, lot som om jeg bytta navn til Pia uten å gjøre det på ordentlig og så spiste opp all ostekaka bak ryggen på de ærlige deltakerne. Det er herlig å være ond av og til.

Mikkel, som også var representant, var ikke like slem som meg. Han bytta navn til Jens, men han syntes det var verdt det etter at han fikk en melding til skolen fra Oslos ordfører Fabian Stang.

Så kan jeg også nevne at Mia har fått seg ny blogg. Det kan bli spennende.

Hva hadde egentlig dette innlegget med politikk å gjøre?

Legg igjen en kommentar

