Da jeg var ung

Da jeg var ung var jeg yngre. Kroppen min var mindre. Jeg var lavere og veide mindre. Og jeg visste mindre, for eksempel var jeg overhodet ikke klar over at man kan smelte appelsiner med en lommekniv og en pakke Vestlandslefse. Det veit jeg for så vidt ikke nå heller, men jeg kan tenke meg at det stemmer. Jeg kan i hvert fall ikke se for meg noen annen måte som gjør det mulig å smelte en appelsin.

Da jeg var yngre fantes ikke denne bloggen. Men denne bloggen finnes. Det kan tyde på at jeg aldri har vært yngre, fordi det strider imot observerte fakta.

Legg igjen en kommentar

