Dronning

Som dere har fått i dere med teskje om og om igjen går jeg på rikets tøffeste skole, Foss videregående skole. Vi er så kule at når andre skoler knuser tomater med balltre velger vi å ha konsert med en haug låter av det britiske bandet Queen. Det er faktisk så kult at det er gøy å være med på. Jeg står i koret og synger basstemme, og selv om den av og til går veldig lyst (enstrøken A!) er det gøy. Dette er nemlig musikk jeg liker.

Med andre ord: Queen er bra, å knuse tomater med balltre er kjedelig. Det er sånne ting man driver med på skoler som Elvebakken. Andre steder i landet gjør de sikkert ting som er enda tåpeligere igjen, som å velte kyr eller stå på telemarkski i ei hengekøye. Det er altså ikke uten grunn at jeg går på den skolen jeg gjør.

3 thoughts on “Dronning

Legg igjen en kommentar

