I dag skammer jeg meg

I dag var det nemlig den offisielle pannekakedagen, men hvor mange pannekaker tror dere jeg fikk spist? Dere trenger ikke svare på det spørsmålet, for jeg kan fortelle dere med en gang at jeg ikke fikk spist noen i det hele tatt. Det hører dere fra meg, som ofte blogger om kaker. Likevel har jeg ikke selvrespekt nok til å få i meg noen skikkelige pannekaker når jeg for en gangs skyld har en riktig god unnskyldning.

Noe annet jeg har, er en veldig god grunn til å glede meg til helga. Det er tidspunktet for Juventeskolen, Juventes viktigste samling for skolering. Som også er en veldig koselig og sosial samling, og uansett er verdt å dra på. Klemmer venter meg. Og som kompensasjon for dagens manglende pannekakefortæring ser jeg denne videoen. Det er godt noen veit å ta vare på de viktige merkedagene.

One thought on “I dag skammer jeg meg

Legg igjen en kommentar

