Ringenes herre / Ringnes er verre / Bling bling, dessverre / Ingen kjerre

I dag prøvde jeg med et lite dikt allerede i overskrifta til innlegget. Vekka det oppsikt? Fikk jeg mange lesere fordi jeg lot mine poetiske safter flomme allerede før jeg begynte å tenke på brødteksten? Det vil vise seg når jeg undersøker besøkstallene om et par dager.

Dette innlegget begynte jeg å skrive i dag tidlig rundt klokka 11, og jeg legger det ut nesten tolv timer seinere. Det viser at jeg er god til å være effektiv og få mye gjort på kort tid.

Legg igjen en kommentar

