Noen kjappe oppdateringer

Jeg er fryktelig lei for at jeg har vært så elendig til å oppdatere bloggen min denne vinterferien. Det må på ingen måte tolkes som om at den har vært fullstendig begivenhetsløs, for det har den ikke. Det har faktisk skjedd koselige ting, som at jeg dro på en veldig koselig film på kino sammen med en veldig koselig jente og gikk koselige turer i Oslo. Nå er jeg teit og egoistisk som skriver om ting fra mitt eget liv som dere ikke bryr dere om, så neste avsnitt vil være komplett urelatert til noe som helst.

Doktor Snekkerbukse gikk sakte nedover den smale veien mens han dro en mellomstor agurkskulptur etter seg på ei billig tralle. Agurkskulpturen hadde han laga helt sjøl, og han ville ikke at noen andre skulle se den. Derfor trilla han den helt til jernbanestasjonen og satte den fra seg på perrongen hvor alle de andre passasjerene sto. Doktor Snekkerbukse er ikke flink til å tenke, for en slik handling gjorde så klart alle oppmerksomme på skulpturen hans. Han tok til å banne: «Statoil og joggebukser!» sa han, for det var det styggeste han kom på i farta. Alle så agurkskulpturen og ble mektig imponerte. De valgte Doktor Snekkerbukse som bygdas nye ordfører.

Legg igjen en kommentar

