Og så litt kjappere

Dette innlegget skal skrives fort som fy uten å se seg tilbake. Hvem veit hva jeg ender opp med å skrive? Det gjør i hvert fall ikke jeg, for jeg har ikke en gang kommet ordentlig i gang. Jeg sitter her og skriver og er så sjukt spent fordi jeg snart skal finne ut hva jeg kommer til å skrive om! Det er som et storslått eventyr som bare venter på å spille seg ut, og som jeg kan gjøre hva jeg vil med! Men… tenk om det kommer til å handle om Doktor Snekkerbukse? Han skreiv jeg jo om i går. Jeg vil helst ikke oversvømme dere med altfor mye om Doktor Snekkerbukse, for jeg prøver å spare ham til spesielle anledninger. Nytt avsnitt!

I dette avsnittet skal jeg fortsette på det storslåtte eventyret jeg ikke fikk begynt på i det forrige. Jeg bestemmer nå at det skal handle om en stol! Ja, en stol fra IKEA som drar på ferie til spennende steder. Hva er et spennende nok sted for en stol? Jeg veit det. Ingen steder jeg kommer på i farta er mer spennende å dra til enn Oslofjorden.

Det var en gang en stol som dro på ferie til Oslofjorden. Der møtte han en skurk, så ble stolen lei seg og dro hjem igjen.

Oi, det ble faktisk et utrolig dårlig eventyr. Det kunne jeg aldri ha sett for meg da jeg bare satte i gang med å skrive uten mål og mening!

Legg igjen en kommentar

