Bassist og Trommis Ønskes

Jeg har ikke noe annet å skrive om i dag, så jeg gjengir like så godt en plakat jeg og Johannes har laga. Vi skal nemlig starte et nytt band, og jeg har ikke noe å tape på å legge ut annonsen her, sjøl om jeg er usikker på hvor mange trommiser og bassister som leser denne bloggen. Dere er sikkert glade for å få en reklamepause uansett.

Vi er to gitarister / vokalister / keyboardister på 16 som søker etter trommis og bassist til et progressivt heavy / thrash metal band. Vi finner inspirasjon i det aller meste innen rock og metal, men har også lyst til å blande inn noe blues, jazz og klassisk musikk. Mellom 14 og 18 år. Du må ha en del erfaring på instrumentet, være god rytmisk og du må kunne spille i flere tempoer og taktarter.

Noen inspirasjonskilder:

  • Dream Theater
  • Metallica
  • Opeth
  • Mastodon
  • Led Zeppelin
  • Queen
  • Black Sabbath
  • The Beatles
  • Pink Floyd

Ta kontakt med Johannes eller Stig på E-post.

Jbyrkjeland[krøllalfa]yahoo.no

StigJB[krøllalfa]gmail.com

Jeg vil gjerne nevne at det opprinnelige plakaten ikke var trykka i Comic Sans. Det står det respekt av.

3 thoughts on “Bassist og Trommis Ønskes

Legg igjen en kommentar

