På fjernsyn og greier, slikt hadde vi ikke før

Nå er jeg kjendis, og kommer til å bli hinsides populær på skolen min fordi jeg er på landsdekkende fjernsyn på vegne av Juvente og snakker om at ungdom under 18 år ikke bør få kjøpe alkohol. Jeg synes likevel at jeg har rett, og derfor er det bare gøy og kake. Og så deler jeg en lenke så dere kan få se og høre meg i full vigør.

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/626860

Andre nyheter: Dårlig mat lukter dritt i hele leiligheta når den varmes opp, og nye sko impregneres. Og nå har jeg for siste gang fylt kvota mi for å plage dere med uinteressante detaljer fra mitt privatliv. Nå snur jeg pannekakene og skravler god natt!

One thought on “På fjernsyn og greier, slikt hadde vi ikke før

Legg igjen en kommentar

