Da jeg var ung

Jeg har en sterk følelse av at jeg har lagt ut et innlegg med samme overskrift som dette før, men det gir jeg nå rett blanke i. Jeg finner sikkert på noe mer å skrive om samme tema. Nei, det gjør jeg ikke. Det er best jeg skriver om noe annet.

Kaniner er merkelige dyr som liker gulrøtter. De foretrekker å bo i kaninhulla sine, men det er et problem at turister blir fanga i slike hull slik at kaninene må finne seg et annet sted å bo. De bor i kolonier i skogen og synger i mørket. Noen av dem sykler på en sykkel og henter gulrøtter fra byen. Der inne i skogen venter de på at turistene skal komme seg vekk fra hulla deres slik at de kan dra hjem.

Og de som tror at forrige avsnitt var noen av mine sedvanlige absurde skriverier tar feil. Åtti poeng til alle som tar referansen!

One thought on “Da jeg var ung

Legg igjen en kommentar

