Antikvariat i Sosseland

Ein ytst sjeldan gong tek eg turen til Sosseland, ved dette høvet definert som alt som ligg vest for Nationaltheatret. I Bogstadveien ligg dei fleste sossute butikkar i Oslo, men òg litt friskare butikkar, som til dømes eit antikvariat. Der kjøpte eg ei fantastisk bok. Den heiter «Familien Iversen ved bridgebordet» og er skrive av den namngjetne forfattaren Ranik Halle. Illustrasjonane er ved fetteren til bestefaren til kjærasten min, og i boka står det vakre ting som det eg no skal sitere.

– Var det 4 hjerter du sa, spurte moren forskrekket.
– Har du fått møkk i ørene, sa Einar, 4 HJERTER.
– Jeg dobler, kom det litt fornærmet fra Charlotte. Vel var hun en svak spiller, men de skulde nå ikke få drive gjøn med henne ustraffet.

Slik poesi har ein ikkje sett sida 2004, og det er spanande med tanke på at «Familien Iversen ved bridgebordet» vart gitt ut i 1945. Tenk å skriva så godt at man bøyer romtida! Henrik Wergeland ville ha vore særs byrg.

Andre nyhende: David Caruso, stjerna bak Horatio Caine frå «CSI: Miami» spelar no seg sjølv i boka «Bokfinken Caruso og vennene hans», som er venta å verte ein enorm suksess over heile verda.

3 thoughts on “Antikvariat i Sosseland

  1. Håper du ikke har fått noen varige men etter den turen da. Tror brunkrem er det siste jeg vil seg deg med.

  2. Hei. Flott beskrivelse av bok og antikvariat. Dersom du engang hvert halvaar tar turen til sosseland kan du proeve Hjelmsgate 3, der tiden har staatt stille siden 1970=tallet. Det ligger 300 meter lenger opp i Bogstadveien.

    Hvordan gikk det videre med familien Iversen = det lurer jeg paa.

    Nils

Legg igjen en kommentar

