Hva er kvadratroten av 16?

Jeg så nettopp på kontrollpanelet at noen hadde funnet fram til bloggen min ved å søke på «kvadratroten av 16». Ettersom jeg ikke kan huske å ha svart på det spørsmålet før, tenker jeg det er på tide nå: √16 = 4. (Husk også at (-4)² = 16)

Da håper jeg at alle har fått svar på spørsmåla sine og kan gå videre med sine daglige gjøremål. Hvis det er noen som lurer på mer, husk at det er greiere måter å nå meg med spørsmål enn å søke på dem i en søkemotor, håpe at bloggen min dukker opp blant resultata og så igjen håpe på at jeg ser søkestrengen din i lista over søk som har ført til bloggen min. En lettere måte er å skrive spørsmålet i en kommentar ↓der nede↓. Merk at retoriske eller sarkastiske spørsmål stort sett blir tolka som sådan og derfor ikke svart på.

2 thoughts on “Hva er kvadratroten av 16?

Legg igjen en kommentar

