Alle snakker om været

Det inkluderer meg. Det er vel et tegn på at jeg enten ikke har noe fornuftig å snakke om, eller bare ikke gidder å finne noe. Kanskje jeg kan utlede noen spennende konspirasjonsteorier likevel.

De siste par dagene har det virkelig vært sommerlig vær her i Oslo. Strålende sol og regn samme dag er typisk for sommeren her, så vi mangler bare litt lyn, torden og nordlys før vi kan begynne å glede oss til høsten. Men så var det disse konspirasjonsteoriene; er det noen grunn til å tro at noen har en agenda med dette været?

Svaret er selvfølgelig et rungende JA. Slikt sommerlig vær er det bare noen få mennesker som kan ønske seg, nemlig rørleggerne. Rørleggerne trenger slikt skiftende vær for å kunne hjernevaske oss uskyldige. I det hemmelige samfunnet de er en del av har de tilgang på svært avansert teknologi, som åpenbart kan endre været.

Jeg slutta der. Det at jeg snakka om været var åpenbart et tegn på at jeg ikke hadde noe fornuftig å si, og rørleggerkonspirasjonen min var egentlig ganske patetisk. Unnskyld.

Legg igjen en kommentar

