Ikke tilgjengelig for øyeblikket

Det er et rimelig langt øyeblikk det er snakk om i dette tilfellet. Normalt tar det ikke mer enn et par sekunder å kaste et blikk på noe, men jeg skal være utilgjengelig i ei hel uke. I og med at jeg til en viss grad kan vise tegn til fornuft tar jeg ikke med meg noen datamaskin til en speiderleir uten tilgang til Internett, og det fører til at for eksempel bloggen min ikke vil oppdateres mens jeg er bortreist. Jeg kunne ha tatt meg bryet med å skrive sju innlegg som offentliggjorde seg selv mens jeg var borte, men det gidder jeg ikke. Jeg er en giddalaus agurk.

Hvis dere kjenner noen gamle damer kan dere sende dem til Øysand Camping i nærheten av Trondheim, hvor det neste uke vil befinne seg noen hundre speidere som kan hjelpe dem over veier.

Legg igjen en kommentar

