Milepæl nr. 2

Det var en milepæl i gårsdagens innlegg også, og noen vil kanskje påstå at avstanden knapt kan kalles en mil, men jeg synes det er en milepæl. Det som markeres i dag er svært likt det jeg skreiv om i går, men i dag har forholdet mellom antall innlegg og antall kommentarer blitt større enn 0. I går var det bare større enn eller likt 0. Det eneste som plager meg er at forholdet aldri kan bli π, fordi jeg ikke kan legge ut et irrasjonelt antall innlegg og ikke kan motta et irrasjonelt antall kommentarer. Noen innlegg kan kanskje kalles irrasjonelle, men det er på en annen måte. Derimot kan forholdet bli tall som 42, 1337 og tilnærminger til irrasjonelle tall som f.eks. 3,1416.

One thought on “Milepæl nr. 2

  1. Jeg tror det hadde blitt både koselig og fint hvis forholdet ble 42, 1337 eller kanskje til og med 3,14159. 42 ville selvfølgelig blitt aller koseligst. Men et forhold på enten 1 eller 0 eller kanskje 10 er ikke så ille, det heller.

Legg igjen en kommentar

