HVA HAR JEG IKKE GJORT FØR?

JO, DET SKAL JEG SI DERE, DET. JEG HAR ALDRI SKREVET DIKT FØR. NÅ ER ET GODT TIDSPUNKT FOR Å BEGYNNE, KANSKJE DET IKKE BLIR ELENDIG? SKJØNT DET NOK ER FOR MYE Å HÅPE PÅ.

EN SNABEL KAN SPRENGE ISBILENS RUTE
SÅ SANT DEN ER KNYTT OPP OG IKKE KAN TUTE
MEN ISBILENS EIER BLIR NOK IKKE GLAD
OG TROR DU DU FÅR GRATIS IS FRA HAM DA?

ET LIV UTEN IS ER Å GÅ UTEN STYLTER
OG MULTEBÆRSYLTETØY HELT UTEN MÜLTER
DET LEGGER OPP TIL BITRE TUMULTER
OG VIKTIGE SAKER SLENGT HULTER TIL BULTER

SANN MINE ORD, VER VARSOM MED HAN
SOM MED RETTE KAN BÆRE ISBILENS NAVN
VARENE HANS GJØR DET VERDT Å LEVE
EN SANDWICH-IS ER VERDT ALT STREVET!

MORALEN ER KORT, GREI OG UTEN TANTER
BARE HOLD DERE UNNA ELEFANTER

FORRESTEN FANT JEG EN KNAPP PÅ TASTATURET MITT I DAG SOM JEG ENNÅ IKKE HELT SKJØNNER HVA GJØR.

4 thoughts on “HVA HAR JEG IKKE GJORT FØR?

  1. jeg skjønner ikke hvordan dere lager versaler eller punktum jeg kan bare skrive i minuskler prikk prikk prikk ellers må jeg si at du har et godt budskap i diktet ditt jeg er helt enig is er verdt alt strevet og elefanter er skumle punktum

Legg igjen en kommentar

